Gratis slankekur

- gør det let med dette simple pointsystem!

 

Jeg opdagede lidt ved et tilfælde denne nemme måde at styr vægt og spisevaner på, og efter at have set dens virkninger på mig selv, besluttede jeg at lave denne hjemmeside, så andre kan få glæde af systemet.

Denne gratis slankekur er simpel, gratis og kræver ikke, at du skal gå sulten i seng eller undvære alt det, som du elsker at spise. Aldrig før har jeg selv kunnet styre min vægt og spisevaner på denne måde - det er nemt, simpelt og det virker! Før jeg fortæller dig, hvordan du også selv kan opnå fordele som et varigt vægttab, sundhed og bedre selvtillid, vil jeg gerne vise dig, hvilke fordele, dette system giver dig.

 

Fordelene ved at følge denne gratis slankekur er mange:

- du kan spise så meget du vil

- det er nemt, simpelt og fleksibelt

- du kan hurtigt lære det og starte med at bruge det med det samme

- det er gratis

- du kan spise hvad du vil, så længe de holder dig til reglerne 

- du kan nemt kombinere det med andre sunde måder at spise på 

 

Rent faktisk er det mere rigtigt at sige, at det  ikke er en slankekur, men derimod er det en måde at spise på, som vil holde dig slank og give dig de sundhedsfordele, som følger med en slank livsstil.

Systemet er oplagt at bruge som slankekur, men når du har opnået din valgte vægt, så justerer du blot i systemet, så det vedligeholder din vægt, således at du ikke tager det hele på igen, hvilket jo desværre ses ved mange traditionelle slankekure.

Alle kan gøre det - dit arbejde er at overholde de få regler, som der er, og have selvdiciplin til at fortsætte med det, også når hverdagen sætter ind.

 

Hvad er denne gratis slankekur så?

Jo ser du - der er mange vandrehistorier, holdninger og følelser forbundet med vægt og spisevaner, men i virkeligheden er det meget simpelt. Kroppen forbrænder energi/kalorier, og indtager du flere kalorier, end du forbrænder, tager du på. Indtager du færre kalorier, end du forbrænder, taber du dig. Længere er den faktisk ikke.

Derfor skal du i den periode, hvor du ønsker at tabe dig, indtage færre kalorier end du forbrænder, og jeg skal nok vise dig her på siden, hvordan du kan gøre det uden at føle, at du lider stort afsavn eller skal gå sulten i seng. Når du har opnået den vægt, som du ønsker, så øger du dit kalorieindtag, så det passer med det, som din krop forbrænder.

Derfor skal du som noget af det første finde dit gennemsnitlige daglige kalorieforbrug, da dette er udgangspunket for, hvordan du kan opnå din idealvægt.

Billede fra www.gratisslankekur.dk

Dette kalorieforbrug omregner vi til point, da dette er meget nemmere at holde styr på. Alle fødevarer koster et antal point at spise, afhængig af hvor mange kalorier, der er i dem. Dette er væsentlig nemmere, end det måske lyder, fordi vi eksempelvis ikke tæller point for grønt og frugt, hvilket du derfor i princippet må spise uendeligt af.

Når du har fundet dit gennemsnitlige daglige kalorieforbrug - tjek linket under energi og kalorier, så er du klar til at bruge pointsystemet.

Herfra er der kun, at ønsker dig alt muligt held og lykke.